AAA
Nowy schemat organizacyjny w Urzędzie Miejskim...
Piatek, 24 kwietnia 2015r. (godz. 11:03)

W dniu 24 kwietnia Pan Prezydent Marek Materek zarządzeniem prezydenta nr 168/2015 wprowadza w Urzędzie Miejskim w Starachowicach nową strukturę organizacyjną.

O zmianach i zwolnieniach w Urzędzie Miejskim w Starachowicach mówi się już od grudnia zeszłego roku, kiedy na fotel Prezydenta Miasta został wybrany Pan Marek Materek. Ludzie chętnie plotkowali na ten temat, przekazywali sobie jak się później okazywało nie prawdziwe nowinki. Mówiło się najdziwniejsze rzeczy, padały różne nazwiska, jednak konkretnych działań Prezydenta widać niebyło.


Po prawie 5 miesiącach rządów temat nowej organizacji urzędu, zmienił się powoli w miejską legendę. Każdy z zaciekawieniem o tym słuchał, ale nie do końca wierzył. Przeciwnicy Pana Materka, mówili o niespełnianiu obietnic wyborczych, a z ust zwolenników padało słowo "opieszałość". Trudno było temu zaprzeczać.

Jednak, dzisiaj 24 kwietnia 2015 roku miejska legenda zmienia się w rzeczywistość. Pan Prezydent przez ponad 4 miesiące podgrzewał atmosferę, żeby pod koniec kwietnia w piękny piątkowy poranek, zaskoczyć wszystkich swoim jakże wyczekiwanym przez mieszkańców zarządzeniem.

Poniżej prezentujemy listę etatów w nowej strukturze. Czy zmieni ona oblicze Urzędu na lepsze, czy jest to dobre posunięcie? Jak zawsze czas pokaże…

Rozkład etatów w poszczególnych komórkach organizacyjnych

Prezydent Miasta - 1

Zastępcy Prezydenta Miasta - 2

Skarbnik Miasta - 1

Sekretarz Miasta - 1

1) Urząd Stanu Cywilnego - 7
2) Referat Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych/ABI - 3
3) Straż Miejska - 17
4) Referat Centrum Zarządzania Zasobami Ludzkimi -3
5) Zespół Obsługi Prawnej -3
6) Zespół Kontroli Wewnętrznej - 2
7) Biuro Komunikacji Społecznej - 2
8) Samodzielne Stanowisko ds. Audytu Wewnętrznego - 1
9) Samodzielne Stanowisko ds. Nadzoru Właścicielskiego - 1
10) Referat Edukacji, Kultury, Sportu, Turystyki i Promocji Miasta - 13
11) Referat Obsługi Krytej Pływalni - 20
12) Referat Działalności Gospodarczej i Zasobów Lokalowych - 16,5
13) Referat Inwestycji Miejskich i Rozwoju Gospodarczego - 8
14) Architekt Miasta - 1
15) Referat Architektury, Planowania Przestrzennego, Geodezji i Zarządzania Nieruchomościami - 17
16) Referat Gospodarki Komunalnej, Dróg i Ochrony Środowiska - 12
17) Referat ds. Pozyskiwania Funduszy Zewnętrznych - 5
18) Zespół ds. Zamówień Publicznych - 3
19) Referat Księgowości Budżetowej - 9
20) Referat Podatków i Opłat - 24
21) Zespół ds. Planowania i Sprawozdawczości budżetowej - 4
22) Referat Ewidencji Ludności - 7
23) Referat Organizacyjny - 22
24) Referat Obsługi Informatycznej - 5
25) Biuro Rady Miejskiej - 3

Link do pełnej treści zarządzenia

PRZECZYTAJ TAKZE:
KAMIL_TST - 29-04-2015 08:44
O nieco ponad złotówkę brutto mniej niż dotychczas zarabiał będzie prezydent Starachowic Marek Materek Jednak nie lepiej a co raz śmieszniej... i trzeba było całej debaty nad tą złotówką i całą kosmetyką....
Marecki - 25-04-2015 18:25
Otóż nie jest to niepotrzebne stanowisko, jest to referat który zajmuje się obsługą krytej pływalni. Z tego co kiedyś gdzieś wyczytałem to chodziło tam o jakieś rozliczenie podatku VAT, ale nie wiem o co dokładnie chodzi. Także tak jak kolega Jesion napisał, najpierw się trzeba dowiedzieć, a później narzekać :)
Jesion - 25-04-2015 18:21
@Oscar, no raczej :P Radzę, doczytać, dowiedzieć się o co chodzi... a nie już narzekać :)
Oscar - 25-04-2015 14:15
Młody, pewny nie jestem, ale czy przypadkiem referat krytej pływalni to po prostu pracownicy pływalni?
Młody - 25-04-2015 14:07
A tak naprawdę nie jest to zbędne stanowisko?Referat sportu nie może tego ogarniać?Pan Materek poobnizał pensje w miejskich spółkach pod publiczkę a tu niepotrzebne stanowisko trzyma... P.S. Żaluję że straciłem głos w poprzednich wyborach...
Marecki - 25-04-2015 11:34
Co do liczby etatów z tego co mi wiadomo zostało zlikwidowane kilka etatów. Na tą chwile nie wiadomo które i jakie osoby zostały zwolnione. Jak będę miał oficjalne informację co do liczby zlikwidowanych etatów dam znać, co do zwolnionych osób nie wydaje mi się, żeby właściwym było podawanie tego do publicznej wiadomości :) PS: [...]
Oscar - 24-04-2015 20:32
USC pracuje w soboty, ewidencja ludności o ile pamiętam pracuje dłużej w poniedziałek.
Peter - 24-04-2015 16:59
Idea słuszna ale co to jest referat do spraw obsługi krytej pływalni? WTF? :) I jak nowy podział ma się jeszcze do godzin pracy Urzędu w dni powszednie i ew. dyżurów w sobotę? Bo, żeby załatwić zaświadczenie z USC lub teraz by głosować na prezydenta poza miejscem zamieszkania to trzeba sobie urlop na tygodniu brać, zwłaszcza ja [...]
alwaysdrunk - 24-04-2015 13:34
A jak się to ma do poprzedniej liczby etatów w UM?
REKLAMA