PRZECZYTAJ TAKZE:
bonanza - 25-04-2013 12:37
- raczej Świat się z tego powodu nie skończy :)
T79 - 25-04-2013 11:55
Ze względu na pracę często bywam w różnych zakładach produkcyjnych i w zdecydowanej większości pracodawcy zapewniają pracownikom odzież ochronną z logiem firmy. Wiadomo liczy się jakość produktu na pierwszym miejscu, ale cała otoczka też jest ważna bo też ukazuje ona sposób traktowania pracownika, klienta. Zdecydowanie dla mnie [...]
Karol - 25-04-2013 11:39
A co jeśli pracownik stacji się odwróci? Co da wtedy identyfikator?
bonanza - 25-04-2013 11:11
- dobre :) ale zwykłe identyfikatory załatwiłyby tu sprawę jeżeli chodzi o to kto jest klientem, a kto pracownikiem. Natomiast Tobie, jako osobie znanej pewnej grupie klientów, nawet mundurki u pozostałych pracowników już nie pomogą :)
RISE - 25-04-2013 10:57
Ja jako były pracownik stacji Stemar mogę powiedzieć, że takie mundurki przydają się. Ludzie, którzy przyjeżdżają zatankować regularnie znają personel, ale klienci którzy są rzadko mają czasem problem z rozpoznaniem kto jest pracownikiem, a kto innym klientem stacji... Wystarczyłyby koszulki w jednolitym kolorze... nie mówie tu [...]
bonanza - 25-04-2013 10:51
- oczywiście, że ubiór musi być schludny, temu nikt nie przeczy. Ale między koszulką po kolana a mundurkiem jest jeszcze sporo możliwości, nie popadajmy w przesadę :) Rozumiem, że jako element wyrwany z całości, mundurek może wydawać się lepszy od "cywilnego" stroju, jednak budowanie świadomości marki musi opierać się na trochę [...]
abcde - 25-04-2013 09:33
@Bonanza, ja się nie znam jak Ty (jak widzę) i Star266 na tej branży. Mogę jedynie pisać o odczuciach jako klienta.
I takie mam zdanie, że akurat strój pracownika na nie dużej stacji działającej na lokalnym rynku nie powinno być szkodliwe ze względu na wizerunek.
Skoro np. są wydawane kalendarze Stemaru, Skaju to dlaczego by pra [...]
Star 266 - 24-04-2013 23:58
Albo Waść jesteś po marketingu/ekonomii albo masz ponadprzeciętne IQ , albo jesteś z branży i nie zgadujesz lecz wiesz albo kombinacja co powyżej ;)
Zwykle statystycznie wyobrażenia o życiu wewnętrznym branż bardzo rozmijają się z realiami. A kolega dobrze prawi.
PS. W sieciówkach prawie wszystko jest regulowane. I za to wszys [...]
bonanza - 24-04-2013 23:49
Jeżeli pisząc "brandowe" masz na myśli sieciówki, to niekoniecznie, może to być po prostu jeden z punktów umowy z franczyzobiorcą i odgórny prikaz. Takie mundurki są tanie jak barszcz i każdego na to stać, jednak w przypadku pojedynczej stacji działającej tylko na lokalnym rynku wygląda to moim zdaniem śmiesznie. A ze względów [...]
abcde - 24-04-2013 23:24
A według mnie przyjemnie to wygląda jeśli pracownicy stacji chodzą ubrani w jednakowy, schludny strój z logo stacji.
W sezonie letnim jakieś spodnie + koszulka, na zimę polr + ewentualnie kurtka z logo firmy. To nie są duże koszta rocznie, a moim zdaniem lepiej to wygląda.
Bo czasem się zdarza, że się gdzieś zajedzie a tam wycho [...]
root - 24-04-2013 23:15
Nie wiem, napisałeś "chyba", nie zawsze było to 3zł, czasem sięgało do 5 ;>
Nie chodzi już o to w co się ubierasz i czyje to jest ;) Chodzi o stwierdzenie, że jeśli mają "ubranka" to mają fundusze.
Nie jest to duży wydatek.
Tam gdzie pracowałem były z badziewnego materiału, nie chciałbyś w tym robić, niestety był wymóg i inaczej [...]
T79 - 24-04-2013 22:09
Ekwiwalent za pranie reguluje chyba ustawa. Lepiej chyba iż dostanie choćby te 2 koszulki i ekwiwalent niż ma pracować w swoim prywatnym ubiorze.
root - 24-04-2013 22:01
Ile tych koszulek firmowych dostają pracownicy na stacjach brandowanych?
Doświadczenie z sieci marketów - 2 koszulki, codzienne pranie i przy wypłacie ekwiwalent pieniężny za pranie w wysokości 3zł Piszesz, że one mają fundusze?
T79 - 24-04-2013 21:47
Chodziło mi bardziej o to iż stacje brandowe bardziej dbają o wizerunek, a właścicielom małych stacji zwyczajnie szkoda funduszy na ubrania pracowników i Ci muszą pracować w swoich.
Karol - 23-04-2013 22:53
Jak na każdej tego typu stacji - Statoil, BP, Orlen...
bonanza - 23-04-2013 22:52
- mnie to w ogóle nie rusza, moim zdaniem stroje firmowe mają sens tam, gdzie istnieje problem z identyfikacją pracownika. Przykładowo powinien go mieć listonosz, żebym wiedział, że facet łażący po moim podwórku to nie złodziej, różnego typu inkasenci itp. Na kasie wystarcza przypinany identyfikator z nazwiskiem i funkcją, mund [...]
bonanza - 23-04-2013 22:41
- też mnie to męczy, jeśli czegoś bym chciał, to bym o to poprosił, ale widać jakiś marketoid wyliczył, że statystycznie to się opłaca i tak nas katują tymi propozycjami... Dla mnie najlepszym rozwiązaniem jest takie, gdzie część barowa jest wydzielona, bo faktycznie przygotowywanie posiłków czasami niepotrzebnie wydłuża kolejk [...]
T79 - 23-04-2013 21:24
Oprócz stacji na Krywki i chyba Hermesa na każdej stacji pracownicy mają stroje firmowe, brak firmowych ubiorów to jedna z oznak dziadostwa.
RISE - 23-04-2013 18:43
Mi akurat pasuje to, że BP jest partnerem Payback. Sporo rzeczy kupuje na Allegro przez co zawsze ustuka się punktów. Później zamieniasz sobie np. 500 punktasów na 5zł na BP.Wczoraj zalałem za 80...zapłaciłem 50. Mi to odpowiada...lepsze na pewno niż punkty na Statoilu.
Luks - 23-04-2013 17:51
Zgadzam się wymogi sieci. Czasem niestety oderwane od rzeczywistości
Daichman w ostrowcu.
Wchodzę do sklepu, szukam butków. Znalazłem 2 pary które chcę kupić. Patrzę a tu po jednym w pudełku. Przy kasie kolejka jak diabli, stoję czekam 2 babeczki się zacierają bo ludzi co niemiara. Jak dotarłem do kasy żeby poprosić o drugi bute [...]
T79 - 23-04-2013 17:05
Cóż takie wymogi sieci. Na BP czy Statoil całe otoczenie wygląda porządnie wzbudza to zaufanie, czystość obiektów, dystrybutorów i okolicy jest bardzo ważna, inne stacje w Starachowicach powinny brać przykład i choćby w miarę możliwości starać się te 2 stacje naśladować.
Luks - 23-04-2013 16:59
Czy ja wiem? BP:
-A może zapiekankę
-nie, dziękuje
A może hot doga?
-nie, dziękuje
A może kopa w d..ę?
-nie, dziękuję
Może to kulturalne bo nie naliczają mi tego tylko pytają, ale wkurza jak diabli.
Star 266 - 23-04-2013 14:25
To oczywiste. Wszak to samoobsługa. Każdy kto jest kulturalny jest jednocześnie obsłużony na wysokim poziomie.
T79 - 23-04-2013 12:40
BP i Statoil biją poziomem obsługi wszystkie stacje paliw razem wzięte.
Karol - 23-04-2013 10:57
A na Skaju jest lepsza obsługa? Tam albo ktoś nie umie obsługiwać komputera albo ewentualnie myli "nabite" paliwo z inną osobą, przez co trudniej dojść ładu i zapłacić. A kartą płaci się tak samo na Skaj, jak w Stemarze czy na BP. Dla mnie bez różnicy. A hot dogi na BP i Statoil? Przynajmniej mają, a paliwo wcale nie jest drożs [...]
BennyBenassi - 23-04-2013 09:12
Może własciciel sprzedaje bo już nie chce mu sięw tym babrać, woli zostać rentierem albo w coś innego zainwestować. Sytuacja z wczoraj: jechałem busem do Warszawy i kierowca tankował na Lukoilu w Radomiu. Jest spora różnica w cenie niż w Staarchowicach, więc zabieg opłacalny a i dużo czasu się nie straci.
Star 266 - 23-04-2013 08:56
A to zaskoczyłeś mnie pozytywnie taką odpowiedzią,rzekłbym dojrzałą bo odzwierciedla to co dzieje się na (polskim)rynku. Niestety jest to trochę sprzeczne.
Rzeczywiście obserwujemy,że stacje paliw dalej bazują na sprzedaży produktu podstawowego ale bardzo ważne stacją się oferty dodatkowe takie jak : myjnia, fast food, akcesori [...]
bonanza - 22-04-2013 23:47
- nie koniecznie, osobiście raczej nie zwracam szczególnej uwagi na cenę, bo przy moich przebiegach 0,1 zł w tę czy w drugą stronę nie robi różnicy. Za to kultura obsługi, "przepustowość" rozumiana jako szybka obsługa i oferta dodatkowa w postaci choćby WC i czegoś do jedzenia są na pewno dużym plusem.
Star 266 - 22-04-2013 23:40
Znaczy się znacznie zmniejszy cenę paliwa? Łatwo powiedzieć trudniej zrobić.
bonanza - 22-04-2013 23:35
- zatem, jeżeli interes padnie, będzie to proces naturalny i jako taki jak najbardziej porządany :)
Star 266 - 22-04-2013 23:24
@bonanza
Trudno powiedzieć czy to jest argument na plus czy na minus. Chyba jest to dowód na miejską bryndzę poprostu. Szczypcja mniejszego popytu, szczypta większej konkurencji i ..... mamy potrawkę.
Wydaje mi się,że po prostu w tamtym rejonie w tych warunkach jest tam o jedną stację za dużo. Wogóle jak się popatrzy na Starac [...]
bonanza - 22-04-2013 23:07
Nie trzeba byłą wątpić. Konkurencyjność się zwiększyła i to bardzo :
http://otodom.pl/sprzedam-stacje-paliw-
Star 266 - 22-04-2013 22:02
Nie trzeba byłą wątpić. Konkurencyjność się zwiększyła i to bardzo :
http://otodom.pl/sprzedam-stacje-paliw-skaj-w-starachowicach-id18615641.html
małolat - 21-10-2011 20:02
dziś byłem i jestem zadowolony w 100% miła obsługa< paliwko tańsze I ZAPACH DOSTAŁEM GRATIS!
Ja - 20-10-2011 16:51
dziś 95 5,32
krzysiek1987b - 20-10-2011 16:41
A jaka cena pb 95??
fotOlaf - 20-10-2011 16:03
no To dziekujemy naszej zieolnej wyspie ktora dalej bedzie zielona przez kolejne 4 lata :) a co do cen ... tak czy inaczej pojdzie wszystko w gore niedlugo i to dzieki premierowi ktory podpisal pakiet klimatyczny :D Jupi :D
Ja - 20-10-2011 13:03
dziś byłam zatankować tam pierwszy i pewnie nie ostatni raz :) bardzo miła obsługa :)
Star 266 - 20-10-2011 09:15
Konkurencja się zwiększyła.Więcej konkurentów.Oczywiste.
Po czym spodziewasz się obniżki ? Kupujemy hurtowo paliwo,sprzedajemy z marżą (niewielką) i mamy utrzymać swoje biznesy. W hurcie nie staniało,dodam.
fotOlaf - 20-10-2011 08:16
No i bardzo dobrze :) oby konkurencyjnosc sie zwiekszyla :) i w koncu jakas wojna cenowa :) chociaz watpie w to