W dniu 24 kwietnia Pan Prezydent Marek Materek zarządzeniem prezydenta nr 168/2015 wprowadza w Urzędzie Miejskim w Starachowicach nową strukturę organizacyjną.
O zmianach i zwolnieniach w Urzędzie Miejskim w Starachowicach mówi się już od grudnia zeszłego roku, kiedy na fotel Prezydenta Miasta został wybrany Pan Marek Materek. Ludzie chętnie plotkowali na ten temat, przekazywali sobie jak się później okazywało nie prawdziwe nowinki. Mówiło się najdziwniejsze rzeczy, padały różne nazwiska, jednak konkretnych działań Prezydenta widać niebyło.
Po prawie 5 miesiącach rządów temat nowej organizacji urzędu, zmienił się powoli w miejską legendę. Każdy z zaciekawieniem o tym słuchał, ale nie do końca wierzył. Przeciwnicy Pana Materka, mówili o niespełnianiu obietnic wyborczych, a z ust zwolenników padało słowo "opieszałość". Trudno było temu zaprzeczać.
Jednak, dzisiaj 24 kwietnia 2015 roku miejska legenda zmienia się w rzeczywistość. Pan Prezydent przez ponad 4 miesiące podgrzewał atmosferę, żeby pod koniec kwietnia w piękny piątkowy poranek, zaskoczyć wszystkich swoim jakże wyczekiwanym przez mieszkańców zarządzeniem.
Poniżej prezentujemy listę etatów w nowej strukturze. Czy zmieni ona oblicze Urzędu na lepsze, czy jest to dobre posunięcie? Jak zawsze czas pokaże…
Rozkład etatów w poszczególnych komórkach organizacyjnych
Prezydent Miasta - 1
Zastępcy Prezydenta Miasta - 2
Skarbnik Miasta - 1
Sekretarz Miasta - 1
1) Urząd Stanu Cywilnego - 7
2) Referat Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych/ABI - 3
3) Straż Miejska - 17
4) Referat Centrum Zarządzania Zasobami Ludzkimi -3
5) Zespół Obsługi Prawnej -3
6) Zespół Kontroli Wewnętrznej - 2
7) Biuro Komunikacji Społecznej - 2
8) Samodzielne Stanowisko ds. Audytu Wewnętrznego - 1
9) Samodzielne Stanowisko ds. Nadzoru Właścicielskiego - 1
10) Referat Edukacji, Kultury, Sportu, Turystyki i Promocji Miasta - 13
11) Referat Obsługi Krytej Pływalni - 20
12) Referat Działalności Gospodarczej i Zasobów Lokalowych - 16,5
13) Referat Inwestycji Miejskich i Rozwoju Gospodarczego - 8
14) Architekt Miasta - 1
15) Referat Architektury, Planowania Przestrzennego, Geodezji i Zarządzania Nieruchomościami - 17
16) Referat Gospodarki Komunalnej, Dróg i Ochrony Środowiska - 12
17) Referat ds. Pozyskiwania Funduszy Zewnętrznych - 5
18) Zespół ds. Zamówień Publicznych - 3
19) Referat Księgowości Budżetowej - 9
20) Referat Podatków i Opłat - 24
21) Zespół ds. Planowania i Sprawozdawczości budżetowej - 4
22) Referat Ewidencji Ludności - 7
23) Referat Organizacyjny - 22
24) Referat Obsługi Informatycznej - 5
25) Biuro Rady Miejskiej - 3
Link do pełnej treści zarządzenia
Internet światłowodowy (FTTH/FTTB) (81)
II Starachowicki Test Coopera (0)
Świętokrzyski Turniej Piłki Nożnej Olimpiad Specjalnych w Starachowicach (0)
Zrób dziecku paszport na Dzień Dziecka (0)
Usłyszał zarzut usiłowania zabójstwa (0)
Pełnowymiarowe boisko z zapleczem sportowym wkrótce w Starachowicach (0)
SMS Absolwenci dają kibicom kolejne powody do radości (0)
Trwa budowa basenów letnich w Starachowicach (0)
Powstała wizualizacja przejścia nad torami w Starachowicach Zachodnich (3)
Starachowice coraz wyżej w rankingu "Wspólnoty"
Rusza budowa nowych mieszkań w Starachowicach
Pożar budynku mieszkalnego, 1 ofiara śmiertelna
Nieruchomości
Sprzedam(0) Kupię(1) Zamienię(0) Mam do wynajęcia(0) Poszukuję do wynajęcia(0)
Motoryzacja
Sprzedam(0) Kupię(1) Zamienię(1)
Praca
Zatrudnię(9) Szukam pracy(0) Dodatkowa(0)
Komputery
Sprzedam(0) Kupię(0) Zamienię(0)
Telefony
RTV / AGD
Sprzedam(1) Kupię(0) Zamienię(0)
Edukacja
Sprzedam(0) Kupię(0) Zamienię(0) Oddam(0)
Dla domu
Sprzedam(5) Kupię(0) Zamienię(0) Oddam(0)
Flora i fauna
Różne
Sprzedam(25) Kupię(1) Zamienię(0) Oddam(0) Usługi(21) Towarzyskie(0) Urzędowe(0) Różne(8)