AAA
Jak uniknąć niepotrzebnych opłat?
Wtorek, 22 stycznia 2013r. (godz. 21:59)

W gminie Brody od 1 lipca br. zostaną zastosowane nowe przepisy o wywozie śmieci, ich segregacji oraz pobierania opłat. Wójt Gminy Brody informuje, że do tego czasu należy wypowiedzieć umowę z firmą wywożącą odpady. Inaczej trzeba będzie ponosić niepotrzebne koszty.

fot. Urząd Gminy Brody
Nastepna wiadomosc:
ť Pięć osób rannych

Poprzednia wiadomosc:
ť "Trzeźwy poranek"

Najistotniejsze zmiany w przepisach:

- właścicielem odpadów będzie gmina,


- w zamian za wnoszoną przez właścicieli nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami, gmina odbierze każdą ilość odpadów powstałych na posesji,
- nie będą funkcjonować umowy pomiędzy mieszkańcami, a firmami wywożącymi odpady,
- obowiązek złożenia przez mieszkańca deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi (wzór deklaracji zostanie przyjęty uchwałą Rady Gminy Brody),
- odpady zebrane selektywnie odbierane będą taniej niż odpady zmieszane,

W celu uniknięcia jednoczesnego ponoszenia opłat za zagospodarowanie odpadów na rzecz gminy oraz firmy wywozowej, konieczne jest wcześniejsze wypowiedzenie umowy z firmą wywozową odbierającą od nas odpady.

Umowę z firmą wywozową należy wypowiedzieć w taki sposób, aby jej ważność kończyła się w dniu 30 czerwca 2013r. Rozwiązanie umowy musi nastąpić na nasz wyraźny, pisemny wniosek i uwzględniać okres wypowiedzenia wynikający z umowy. Wzór wypowiedzenia umowy dostępny jest w Urzędzie Gminy Brody, u sołtysów oraz na stronie internetowej www.brody.info.pl

Zachęcamy Państwa do zapoznania się z informacjami na temat zmian w ustawie pod adresem naszesmieci.mos.gov.pl

DOŁĄCZ DO NAS NA FACEBOOKU

REKLAMA