PRZECZYTAJ TAKZE:
Jesion - 04-02-2014 10:45
Chyba że tak :)
MB - 04-02-2014 00:48
Dzięki Jesion.
1. Przewieszenie to zadaszenie bramy wjazdowej-wejściowej do dawnego Zakładu Metalurgicznego FSC. Do wyburzenia. Jakby było to przeszkodą, to chyba nic już w Starachowicach nie dałoby się zrobić.
2. Bocznica kolejowa do muzeum, w którym prezentowane są "dwurozstawowe" eksponaty kolejowe, w której można położyć w [...]
Jesion - 03-02-2014 18:43
Plany? Niestety nie u nas...
Mam wrażenie, że dla radnych, v-ce prezydenta, liczy się tylko to co tu i teraz. Za kilka miesięcy rozpocznie się rozdzielanie pieniędzy z unijnej perspektywy budżetowej 2014-20. Czy ktoś w Starachowicach ma pomysł, na co te pieniądze wydać, aby w przyszłości zaprocentowały? Wicepremier Bieńkowska [...]
MB - 31-01-2014 14:22
Tak jak na Targowej pod wiaduktem. Kamery + obsługa z nastawni, z której widać ten przejazd.
BennyBenassi - 31-01-2014 12:39
Zawsze byłem ciekaw dlaczego nie ma łacznika pomiędzy Al. Wyzwolenia a Piłsudskiego właśnie przez hutę. O ile pieszo i rowerem można się przedostać, to niestety samochodem nie ma takie możliwości. Łączyłoby sie to z budową strzeżonego przejazdu kolejowego, jednak wydaje mi się, że dróżnik obsługujący przejazd na dolnych, mógłby [...]
MB - 31-01-2014 01:09
Może nawet mniej garaży - ale kosztem terenu muzeum - obok mostku kolejowego (tak by go zachować). Jest możliwe. Ze względu na jazdę na wprost na blok mieszkalny i skrzyżowanie pod oknami skłaniałbym się ku zaproponowanemu przebiegowi. Choć najlepiej wolałbym przelecieć "po garażach", zwłaszcza tym piętrowym (jak można było zaf [...]
Luks - 30-01-2014 17:32
Powienieneś zarządzać drogami w powiecie :) Chyba że już to robisz :)
A dlaczego poprowadziłeś tą drogę do piłsudskiego po starym śladzie? Nie dało by się na przejeździe na wprost do piłsudskiego? Chyba ilość garaży była by taka sama do wyburzenia gdyby poprowadzić na wprost
abcde - 30-01-2014 16:21
@MB bardzo ciekawa propozycja. Nie jedni mówili i pisali -także na forum- o potrzebie wiaduktu nad dolnymi, a dlaczego nikt z samorządowców nie zainteresował się taką koncepcją?!
Nie wchodząc w szczegóły sam pomysł według mnie bardzo dobry. Doskonały skrót z Wyzwolenia do Piłsudskiego i reszty miasta.
Kiedyś też pisałem o ''prz [...]
MB - 30-01-2014 13:59
Jak zwykle nasi się ocknęli...
Informację, że GDDKiA planuje sygnalizację świetlną przekazano mediom 6 sierpnia 2013 (
Peter - 28-01-2014 11:16
Już ktoś kiedyś zgłaszał zastrzeżenia ale gdzieś w gazecie pisali, że zostaje tak jak jest.
ALFik - 28-01-2014 09:00
Fakt, tam coś z tymi światłami jest nie tak. Po pierwsze, nie jestem przekonany czy te przyciski dla pieszych w ogóle działają (bo czy naciskasz, czy nie i tak zapalają się po tym samym czasie). Druga sprawa, zielone dla pieszych bardzo krótkie. Auta mają jeszcze ze 30 sekund na przejazd, a piesi już stoją na czerwonym (a przeci [...]
faraon20 - 28-01-2014 08:47
Koło Kamiennej są zwykłe światła, których za przeproszeniem baranom nie chce się ustawić tak żeby chociaz o 22 się wyłączyły. Druga sprawa że od ulicy Kościelnej skręcanie w lewo graniczy z cudem i lepiej jechać w dół i nadrobić kawałek bo i tak jest szybciej. Paranoja, 2-3 samochody skręcają na zielonym świetle :/
Karol - 28-01-2014 05:32
Nie wiem na co tu liczyć. Już światła koło Galerii Kamienna niby same na podstawie liczenia ilości oczekujących aut, automatycznie miały dawać zielone światło tam, gdzie jest większy korek tak, aby upłynniać ruch... Jak jest wszyscy wiedzą - czerwone zapala się nagle, nawet jak z prawej lub lewej nic nie jedzie :) Rozumiem, że m [...]
Oscar - 27-01-2014 15:49
Wiem wiem, jestem optymistą.:) Mam wrażenie że stawianie tam innego rodzaju świateł tylko zaszkodzi płynności ruchu.
Peter - 27-01-2014 14:08
No to w takim wypadku trzeba by zrobić zintegrowany system ruchu, podłączając się pod PKP :)
Oscar - 27-01-2014 10:36
Znaczy rozumiem że jednym zadań jest kierowanie ruchem, ale z drugiej strony głównym celem jest bezpieczeństwo.
Bezpieczeństwo daje wprowadzenie czerwonego światła dla osób które jadą za szybko, a druga opcja bo z tego co wyczytałem one przy większej intensywności zajmują się po uprzednim dobrym skonfigurowaniu, szybszym kierow [...]
Karol - 27-01-2014 05:32
No tak, tylko wymienione przez Ciebie praktycznie nie kierują ruchem, a jedynie go spowalniają - ot takie działanie prewencyjne. Na dolnych potrzebne są póki co światła zorganizowane tak, by przypadkiem nie blokowały ruchu od skrzyżowania aż do torowiska jak również by niepotrzebnie nie spowalniały samochodów jadących Kielecką g [...]
Oscar - 26-01-2014 23:41
Fajnie gdyby te światła tak działały jak te:
http://www.youtube.com/watch?v=Ryf8wNmnm3w
Bocassa - 25-01-2014 14:29
Moim zdaniem rondo nie jest dobrym pomysłem, gdy zostanie zamknięty przejazd kolejowy na Dolnych /co dzieje często w trakcie dnia/ spowoduje to komunikacyjny kataklizm i zakorkuje całe Dolne wraz z drogą 42.
Krystyna9 - 24-01-2014 17:21
większej głupoty jak światła w tym miejscu, to jeszcze nie widziałam. Ok. godziny 17-tej wiadukt jest zablokowany. Przez samochody, które mają skręcić a prawo a trzyma ich to światło. Jeżeli takie samo rozwiązanie zrobią na tej krzyżówce koło stawu, to ja już gratuluję głupoty
RISE - 24-01-2014 16:37
No ale światła mają być na trochę , a pózniej ma powstać rondo.
Peter - 24-01-2014 15:19
Rozwiązanie komunikacyjne przy Statoilu jest fatalne. Mimo światłeł tam regularnie dochodzi do stłuczek. Ja jednak jestem na tak, jeżeli chodzi o światła przy Kieleckiej. Rondo rzeczywiście może być problematyczne z racji na ulicę Moniuszki. I chyba światła będą tańsze.
faraon20 - 24-01-2014 13:46
Co do Statoila to jakiś mega głupi człowiek wymyślił strzałki kierunkowe na ulicy ostrowieckiej podczas gdy powinny być od Miodowej do Wyszyńskiego!!! Przecież tak jak Karol pisze, skręcając w lewo od strony południa, nic nie widać czy coś jedzie!
Druga sprawa że skręcając w prawo od wiaduktu postawiono sygnalizator, który niepo [...]
Karol - 24-01-2014 13:40
Już nie chodzi o prędkość, tylko bezpieczeństwo. Pracując na MANie w pełni pewny przejazd przez krzyżówkę po 1. i 3. zmianie był niemożliwy. Tak jak na Statoilu lewoskręt z Miodowej na Aleję Wyzwolenia, tak i tam wyjeżdża się często na pałę, z tą różnicą, że nie ma sygnalizacji, a samochody czekające na wjazd na Radomską od Kiel [...]
Star 266 - 24-01-2014 12:55
Światła chyba spowolnią tam ruch. Tam potrzeba przede wszystkim WIADUKTU !!!