AAA
Międzynarodowe Targi Turystyczne TT WARSAW
Piatek, 15 pazdziernika 2010r. (godz. 00:14)

W ramach wspólnej promocji obszaru objętego projektem tj. powiatu koneckiego, skarżyskiego, starachowickiego, ostrowieckiego, opatowskiego w dniu 25.05.2010r. została podpisana umowa o dofinansowanie projektu pn. „Nad Czarną i Kamienną – nieodkryte piękno północnej części województwa świętokrzyskiego” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 – 2013 pomiędzy Województwem Świętokrzyskim a Powiatem Starachowickim.

fot. Powiat Starachowice
fot. Powiat Starachowice

Głównym celem projektu jest promocja walorów turystycznych północnej części województwa świętokrzyskiego poprzez wytworzenie i wykreowanie produktów turystycznych wspólnych dla obszaru Powiatów biorących udział w projekcie (powiat konecki, skarżyski, starachowicki, ostrowiecki, opatowski).


W ramach ww. projektu w 2010 - 2011r. jako jedno z zadań zaplanowano udział w targach turystycznych krajowych (Warszawa, Poznań, Sosnowiec, Łódź, Kraków) i zagranicznych (Kijów, Utrecht, Berlin)

W dniach 23 – 25 września bieżącego roku po raz pierwszy, wspólnie zespół ds. projektu – przedstawiciele partnerskich powiatów zaprezentowali wydaną w ramach projektu ofertę promocyjną tj. przewodnik turystyczny, folder promocyjny, mapę obszaru objętego projektem, znaczek okolicznościowy na Międzynarodowych Targach Turystycznych TT WARSAW w Warszawie zlokalizowanych w Centrum Targowo – Kongresowym przy ulicy Marsa.

Obszar objęty projektem promowany był wspólnie z Regionalną Organizacją Turystyczną Województwa Świętokrzyskiego. Powiaty - uczestnicy projektu mieli do dyspozycji połowę stoiska, którego zabudowa zaaranżowana była zdjęciami najatrakcyjniejszych miejsc i zabytków z obszaru objętego projektem a także logo projektu.

Stoisko wyglądało fantastycznie, przyciągało rzesze odwiedzających. Dość powiedzieć, że rozdano po ok. 1000 kompletów materiałów reklamowych - map, przewodnika, folderu wszystkie pięknie wydane o znakomitej zawartości merytorycznej budzące uznanie wśród przedstawicieli biur podróży, przewodników regionalnych, turystów indywidualnych, którzy bardzo licznie nas odwiedzających. Dopełnieniem materiałów reklamowych był znaczek okolicznościowy symbolizujący projekt pn. „Nad Czarną i Kamienną …”

Udział w targach turystycznych to szybka i bardzo skuteczna forma dotarcia do klienta oraz poznania oferty konkurencji. Daje możliwości zapoznania się z ofertą innych wystawców, nie tylko miast
i regionów, ale również organizacji turystycznych, biur podróży, hoteli, wydawnictw i portali internetowych. Targi to również cenna lekcja skutecznej promocji na przyszłość. Targi turystyczne jako jeden z celów głównych skutecznej promocji obszaru objętego projektem został osiągnięty.

REKLAMA